FAQ’s

Întrebări frecvente

Extensii

Desigur! Asemenea părului tău natural, extensiile Arvessa pot fi decolorate și vopsite în același timp. Fiind confecționate din păr uman, acestea se comportă excelent în procesul de decolorare sau vopsire, însă recomandăm ca acest proces să fie făcut de către un profesionist, pentru a evita uscarea și despicarea vârfurilor sau colorarea acestora în pete.

Durata de viață a extensiilor poate varia între 6-9 luni până la un an sau mai mult, în funcție de îngrijirea generală pe care o primesc și de cât de des sunt purtate. Un lucru important de reținut este faptul că extensiile de păr nu au o sursă naturală de hidratare, cum ar fi propriul dvs. păr, astfel încât păstrarea lor hidratată și reducerea uscăciunii este crucială pentru prelungirea duratei de viață.

Da, extensiile de păr sunt o modalitate excelentă de a adăuga grosime părului subțire și fin, fără a provoca deteriorări părului natural sau a împiedica între timp creșterea părului.

Părul remy este considerat a fi cea mai bună calitate a părului uman, deoarece cuticulele sunt păstrate intacte și nu sunt tăiate, ca la majoritatea extensii de păr care nu sunt remy. Păstrarea cuticulelor firelor de păr și alinierea lor într-o manieră unidirecțională creează extensii complet naturale. Acest proces asigură că părul rămâne super moale, strălucitor, mătăsos și complet fără încurcături pe parcursul vieții.

La fel ca părul tău natural, extensiile se pot încâlcii și pot cădea firele acestora. Căderea părului este o întâmplare frecventă la extensiile de păr și, deoarece acestea sunt făcute din păr uman, vă puteți aștepta ca în unele situații să cadă câteva fire, dar nu este cazul să te îngrijorezi, deoarece acest proces este total normal. Adesea cad câteva fire la spălarea extensiilor, din acest motiv nu este indicat să piaptăni extensiile cât încă sunt umede. Pune-le pe un prosop moale și lasa-le să se usuce natural, apoi cu o perie specială pentru extensii le poți descâlcii. Pentru evitarea încâlcirii extensiilor de păr îți recomandăm să le lași peste noapte în balsam. Părul din extensiile naturale, nu au rădăcină, prin urmare nu se pot hidrata natural. Din acest motiv este recomandat să le hidratezi cât de mult poți prin uleiuri speciale sau mască de păr special creată pentru acestea.

Nu, în acest moment nu oferim extensii de păr pre-ondulate / ondulate. Comercializăm doar extensii din păr uman remy 100%, drepte, însă acestea pot fi modelate după cum dorești cu diferite aparate de styling, precum placa de păr, ondulator, phoen etc. Singurele modele de extensii preondulate sau ondulate sunt cele sintetice.

Puteți, de asemenea, să vă uscați extensiile peste noapte (de exemplu, într-o împletitură), iar atunci când veți desface împletitura, părul dvs. va avea bucle superbe de plajă, gata de plecare. În plus, puteți experimenta și diferite modele de bucle, fără a fi necesar să cumpărați o serie de baghete pentru ondulare.

Extensiile de păr marca Arvessa sunt disponibile în colecțiile noastre începând cu o lungime de la 30 cm până la 70 cm. Pentru a vedea cum vor arăta aceste lungimi, te rugăm să accesezi tabelul de lungimi de pe pagina produselor. Deasemenea extensiile pot fi scurtate sau tăiate la orice lungime dorită de un stylist cu experiență dacă sunteți interesat de o lungime mai scurtă.

Plată & Livrare

De regulă, produsele vor părăsi depozitul nostru în termen de 24-48 de ore dacă acestea se află în stoc sau 7-20 zile pentru articolele care nu se află în stoc. Eventuale cereri de despăgubiri pentru daune, provocate din cauza depășirii termenului de livrare nu vor fi acceptate.

La momentul livrării, clientul va fi informat că produsele au părăsit depozitul nostru.

Vă punem la dispoziție următoarele modalități de plată a produselor de pe site-ul nostru:
1. Online, direct pe site cu Cardul Bancar (credit/debit).
2. Ramburs, cash/numerar la primirea coletului.

1. Plata Online (Card Bancar Credit/Debit)

Plata online se face în condiții de siguranță maximă folosind un card bancar care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plată pe adresa dvs. de e-mail. Procesatorul de plată folosește un sistem securizat, bazat pe standardul 3D Secure. 3D Secure înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzătorilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată, unde înregistrarea deținătorului de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2

2. Plata Ramburs/Numerar (cash) la livrarea coletului

Plata numerar este cunoscută și ca plată ramburs. Plata se face în lei, în limita maximă a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice, acestea reprezentând valoarea comenzii. Plata se va efectua în momentul în care curierul ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitată.

Arvessa.ro livrează pe tot cuprinsul României cu plata ramburs, atât prin Compania Poșta Română, cât și prin operatori de curierat rapid.

Livrarea produselor se va efectua prin curier rapid și Poșta Română. La cererea clientului se poate apela la modul de livrare dorit, dacă aceasta este posibil, cu evidențierea în factură a cheltuielilor suplimentare.

Produsele comandate vor fi ambalate și vor fi inscripționate cu datele expeditorului în așa fel încât să nu dezvăluie conținutul acestora.

De regulă, produsele vor părăsi depozitul nostru în termen de 24-48 de ore dacă acestea se află în stoc sau 7-20 zile pentru articolele din categoria „Fashion”. Eventuale cereri de despăgubiri pentru daune, provocate din cauza depășirii termenului de livrare nu vor fi acceptate.

La momentul livrării, clientul va fi informat că produsele au părăsit depozitul nostru.

Coletele trimise și neridicate în termen de 10 zile de la oficiul poștal vor fi returnate automat de către posta. În acest caz clientul nu este exonerat de obligația de plată a facturii. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur cât și a celor percepute de către poșta ca taxă de magazinaj, vor fi evidențiate și adăugate la factura comenzii returnate. În acest caz, Arvessa.ro își rezervă dreptul de a cere plata integrală în avans, atât pentru retrimiterea coletului returnat cât și pentru comenzile ulterioare.

Arvessa.ro avizează telefonic și/sau prin e-mail, fiecare client în parte, de data la care coletul a fost depus la poștă. Eventuale plângeri legate de lipsa avizării de către poștă, nu vor fi acceptate.

Garanție & Retur

Înainte de a trimite coletul de retur, vă rugăm să vă asigurați ca acesta respectă următoarele CONDIȚII:
În cazul în care doriți să returnați unul sau mai multe produse, este necesar să ne anunțați în termen de maximum 14 zile de la primirea coletului, apelând numărul de tel. 0751 690 684 sau 0744 966 838, urmând ca apoi să faceți o cerere în scris pe adresa de e-mail office@arvessa.ro. Produsul trebuie să fie în aceeași stare  în care a fost livrat către Dvs, însoțit de factura în original. (Produsele purtate nu se schimbă!!!)

Atentie!!! Dacă ați îndepărtat ața aurie / silver / eticheta / sigiliul / ambalajul produsului pierdeți garanția! De asemenea retururile se pot face doar cu ambalajul original (intact) al produselor și factura fiscală! Atenție!!! Produsele folosite (purtate, spălate, coafate, desigilate) nu se schimbă!!!

În maxim 14 zile calendaristice de la data returnării,  contravaloarea produselor va fi achitată cumparatorului prin Transfer Bancar în contul furnizat. Atenție! Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client. Restituirea sumei se referă strict la valoarea produselor comandate, nu și la cheltuielile legate de transportul produselor.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

7.1. Contractul de vânzare-cumpărare își încetează valabilitatea dacă în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, clientul face uz de dreptul sau de a returna comanda.

7.2. Intenția de a returna comanda este luată în considerare, numai dacă în acest termen de 14 zile calendaristice clientul a trimis produsele pe adresa menționată pe colet în dreptul expeditorului, împreună cu factura în original și a făcut în prealabil cunoscută intenția sa în scris (office@arvessa.ro).

7.3. Clientul este obligat să returneze produsele care fac obiectul plângerii. În cazul în care acestea au fost deja plătite, în maxim 14 zile calendaristice i se va returna suma aferentă.

7.4. Dreptul de returnare nu exista în cazurile următoare:
• produselor realizate sau achiziționate special după dorința clientului.
• produselor care din motive igienice nu pot fi returnate

• dacă ați îndepărtat ața aurie sau silver și eticheta cu care acestea sunt prinse
• produsele au fost folosite (purtate, vopsite, spălate sau coafate)
• ambalajul produselor este grav deteriorat

Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat

In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Arvessa, suma aceasta va fi returnata de catre Arvessa in maxim 14 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Arvessa va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor,  in maxim 48 de ore de la data la care Arvessa a luat la cunostinta acest fapt.
Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 2 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei Arvessa solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, Arvessa va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 48 de ore de la data la care Arvessa a luat la cunostinta acest fapt.
Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Arvessa, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

Contact

Nu ai găsit răspuns pentru întrebarea ta?