1.Termeni
În continuare, sunt prezentate condițiile în care Arvessa vă pune la dispoziție produsele prezentate pe site. Aceste condiții pot fi modificate de noi la anumite intervale, fără o anunțare sau o acceptare prealabilă a utilizatorilor.
Prin acceptarea acestor termeni și condiții, acceptați condițiile de mai jos și sunteți de acord ca acest lucru are valoarea unui contract (conform Legii 365/2002), acceptat în mod tacit, între Dvs. și Tressa Hair S.R.L. (desemnat în continuare ca Prestator).
Prin Client este desemnat orice persoană fizică sau juridică care se angajează într-o relație comercială cu arvessa.ro
2. Aplicare
Urmatoarele condiții comerciale, fixează cadrul legal între arvessa.ro și clienții care comandă produse din magazinul virtual www.arvessa.ro.
Eventualele condiții comerciale suplimentare ale clientului, care diferă de condițiile care fac obiectul acestui text, nu au valabilitate.
3. Contractul de vânzare-cumpărare / Cererea / Comanda de cumpărare
Pentru a cumpăra produse de pe site-ul arvessa.ro, clientul trebuie să fie major (să aibă vârsta împlinită de 18 ani). Efectuarea unei comenzi, reprezintă implicit acceptarea condițiilor comerciale generale ale arvessa.ro și ține loc contractului de vânzare-cumpărare.
Acest contract intra în vigoare după ce clientul și-a dat acceptul asupra comenzii sau după ce arvessa.ro a trimis produsele comandate de acesta. Arvessa.ro își rezervă dreptul de a nu lua în considerare comenzile pentru care s-au dat date eronate, sau există dubii în legătura cu proveniența și corectitudinea lor. Arvessa.ro își rezervă dreptul de a contacta clientul înaintea procesării și livrării coletului pentru verificarea datelor și de asemenea de a anula comanda dacă datele sunt eronate sau în cazul ne-confirmarii comenzii.
3.1 Comanda Telefonica
Independent de plasarea unei comenzi online pe pagina de internet www.arvessa.ro pentru achizitionarea produselor, cumparatorul are posibilitatea de a plasa comanda telefonic prin apelarea nr. 0751 550 890, zilnic intre orele 9:00-17:00, de luni pana vineri.
Clientul are posibilitatea sa achite numerar, la primirea bunurilor în locul indicat de acesta.
Pasi pentru efectuarea unei comenzi telefonice:
Clientul apeleaza serviciul preluare comenzi, un operator Arvessa preia comanda cumparatorului prin intermediul telefonului solicitand totodata datele pentru livrare: nume, adresa de email, telefon, adresa de livrare (strada, numar oras, bloc, etaj, nr. ap, nr. casa)
Operatorul Arvessa cere acordul pentru trimiterea de informatii privind campaniile / produsele / serviciile / evenimentele organizate pentru informari viitoare (SMS/E-mail/Adresa de resedinta)
Operatorul Arvessa plaseaza comanda confirmand cu clientul toate datele mentionate anterior si ca
Clientul are posibilitatea sa achite numerar, la primirea bunurilor în locul indicat de acesta.
După efectuarea Comenzii telefonice, Clientul va primi un e-mail (la adresa de e-mail indicata de acesta) si SMS(la numarul de telefon indicat de acesta) cu detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii telefonice, inclusiv costurile de livrare precum și un număr de identificare a Comenzii telefonice.
Clientul va confirma prin intermediul telefonului sau e-mailului urmatoarele:
Comanda telefonica inregistrata in conformitate cu discutia telefonica
Acordul privind Termenii si conditiile Arvessa.
Arvessa va procesa Comanda telefonica imediat după confirmarea Clientului.
Prin apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA Clientul transmite la Arvessa cererea/comanda sa de cumpărare privind Produsele selectate pe site-ul Arvessa. Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA, Clientul confirmă că a luat la cunoștință de, respectiv acceptă necondiționat, caracteristicile, prețurile, cantitățile, Condițiile de Livrare ale Produselor selectate, precum și de ”Termenii și Condițiile Arvessa”, ”Termenii și Condițiile Generale ale site-ul Arvessa”, ”Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”si „Politica de utilizare cookie-uri”.
Arvessa este îndreptățita fie să accepte cererea/comanda de cumpărare transmisă de către Client, fie, după caz, să nu o accepte, încercând, dar fără a se obliga, să informeze Clientul cu privire la motivele neacceptării cererii/comenzii de cumpărare (de exemplu, dar fără a se limita la: datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitată în afara teritoriului României, Arvessa are îndoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, cererea/comanda de cumpărare a unei cantități semnificative de produse de același tip/marcă în scopul revânzării, etc.).”
Arvessa îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse şi Servicii care sunt afişate pe site-ul Arvessa ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse (preţuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărator).
Acceptarea cererii/comenzii de cumpărare a Clientului de către Arvessa are loc odată cu transmiterea, respectiv recepționarea prin poștă electronică a unui mesaj de confirmare (denumit în continuare ”Mesajul electronic de confirmare”).
Mesajul electronic de confirmare este transmis de către Arvessa în atenția Clientului la adresa de mesagerie electronică menționată de Client în Formular. Răspunderea Arvessa nu va putea fi atrasă în cazul unei adrese de mesagerie electronică greșit completată în Formular sau dacă Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi recepționat de către Client. Mesajul electronic de confirmare conține informațiile completate în Formular și selectate de către Client, în special cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Prețul de achitat de către Client precum și modalitatea de plată a Prețului, modalitatea și Condițiile de Livrare și Datele de identificare.
Clientul se obligă să citească și să verifice corectitudinea informațiilor conținute în Mesajul electronic de confirmare. În cazul în care Mesajul electronic de confirmare conține informații eronate Clientul va putea solicita la Arvessa corectarea acestora în termen de 2 (două) zile lucrătoare de la data recepției Mesajului electronic de confirmare. În acest sens, Clientul va putea contacta Arvessa prin E-Mail la adresa office@arvessa.ro . Arvessa nu răspunde pentru eventuale informații eronate conținute în Mesajul electronic de confirmare.
Arvessa își desfășoară activitatea comercială respectând întru totul prevederile legale în vigoare. Astfel, Arvessa este îndreptățita să nu presteze vreo obligație contractuală cu privire la cererea/comanda de cumpărare, chiar și după acceptarea acesteia, dacă executarea acesteia implică încălcarea prevederilor legale (de ex.: dol, fraudă etc.).
4. Prețuri
Informațiile despre articole și prețuri sunt prezentate sub rezerva erorilor de redactare. Arvessa.ro își rezervă dreptul de a modifica prețurile la produsele din ofertă. Pentru calculul facturilor, se vor lua în considerare prețurile afișate în ziua efectuării comenzii.
5. Livrarea
Arvessa.ro livrează pe tot cuprinsul României cu plata ramburs sau card. Livrarea produselor se va efectua prin curier rapid. La cererea clientului se poate apela la modul de livrare dorit, dacă aceasta este posibil, cu evidențierea în factură a cheltuielilor suplimentare.
Produsele comandate vor fi ambalate și vor fi inscripționate cu datele expeditorului în așa fel încât să nu dezvăluie conținutul acestora.
De regulă, produsele vor părăsi depozitul nostru în termen de 24-72 de ore dacă acestea se află în stoc sau 7-20 zile pentru articolele care nu se află în stoc. Eventuale cereri de despăgubiri pentru daune, provocate din cauza depășirii termenului de livrare nu vor fi acceptate.
La momentul livrării, clientul va fi informat că produsele au părăsit depozitul nostru.
6. Plata
Arvessa.ro vă oferă 2 modalități de plată:
1. Plata Online / Card
Plata se face printr-un procesator de plăți online din România.
2. Plata Ramburs/Numerar
Plătiți direct curierului atunci când ridicați coletul. Se poate plăti doar numerar.
În cazuri excepționale ne rezervăm dreptul de a cere plata integrală sau parțială în avans.
7. Returnări
Consumatorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
7.1. Contractul de vânzare-cumpărare își încetează valabilitatea dacă în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, clientul face uz de dreptul sau de a returna comanda.
7.2. Intenția de a returna comanda este luată în considerare, numai dacă în acest termen de 14 zile calendaristice clientul a trimis produsele pe adresa menționată pe colet în dreptul expeditorului, împreună cu factura în original și a făcut în prealabil cunoscută intenția sa în scris (office@arvessa.ro).
7.3. Clientul este obligat să returneze produsele care fac obiectul plângerii. În cazul în care acestea au fost deja plătite, în maxim 14 zile calendaristice i se va returna suma aferentă.
7.4. Dreptul de returnare nu exista în cazurile următoare:
• produselor realizate sau achiziționate special după dorința clientului.
• produselor care din motive igienice nu pot fi returnate.
• dacă ați îndepărtat ața aurie sau silver sau eticheta void (de sigiliu) cu care acestea sunt sigilate
• produsele au fost folosite (purtate, vopsite, spălate, coafate, incercate sau desigilate)
• ambalajul produselor este deteriorat
8. Dreptul de proprietate
Produsele livrate rămân în proprietatea Arvessa.ro până la momentul în care s-a efectuat plata integrală a acestora.
Arvessa.ro deține drepturi de autor sau folosință pentru textele și imaginile afișate pe site. Orice eventuale sesizări privind drepturi de autor sau folosință asupra unor materiale afișate pe site pot fi trimise la office@arvessa.ro. La orice sesizare făcută pe aceasta adresă de e-mail se va primi răspuns în maxim 14 zile calendaristice.
9. Colete neridicate și returnate
Coletele trimise și neridicate în termen de 5 zile vor fi returnate automat de către firma de curierat. În acest caz clientul nu este exonerat de obligația de plată a facturii. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur cât și a celor percepute de către curieri ca taxă de magazinaj, vor fi evidențiate și adăugate la factura comenzii returnate. În acest caz, Arvessa.ro își rezervă dreptul de a cere plata integrală în avans, atât pentru retrimiterea coletului returnat cât și pentru comenzile ulterioare.
Arvessa.ro avizează telefonic și/sau prin e-mail, fiecare client în parte, de data la care coletul a fost expediat. Eventuale plângeri legate de lipsa avizării de către firma de curierat, nu vor fi acceptate.
10. Produse cu defecte
Dacă produsele solicitate se dovedesc a avea defecte tehnice sau de fabricație, clientul este obligat să intre în contact cu Arvessa.ro (office@Arvessa.ro) în termen de 24 ore de la primirea lor.
Comenzile pentru care nu s-a făcut nici o reclamație din partea clientului, în intervalul acestui termen, sunt considerate din oficiu, pe deplin acceptate de către client.
Produsele defecte vor fi trimise de către client în maxim 14 zile calendaristice, împreună cu factura în original, la adresa specificată pe colet în dreptul expeditorului. În acest caz, Arvessa.ro se obligă să înlocuiască produsele ce fac obiectul reclamației, în termenul cel mai scurt posibil și să suporte toate cheltuielile ce derivă din aceste acțiuni.
În cazul în care Arvessa.ro se află în imposibilitatea înlocuirii produselor, clientului i se va restitui contravaloarea acestora.
11. Daune la transport
Dacă, din nefericire, produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat să reclame aceste daune la firma de curierat.
12. Garantie
SC TRESSA HAIR SRL ofera garantie termen de 24 luni pentru extensiile din par natural sau sintetic comercializate pe site-ul www.arvessa.ro, cu conditia respectarii Regulilor de Intretinere mentionate pe certificatul de calitate regasit in colet.
Utilizatorii pot solicita garanția pentru produsele defecte, deteriorate sau care nu corespund așteptărilor lor, în schimbul unui produs de înlocuire sau al unei rambursări.
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:
- daune fizice cauzate de către utilizator sau de factori externi;
- uzură rezultată în urma utilizării normale;
- erori cauzate de utilizarea incorectă, inadecvată sau neglijentă.
Atentie!!! Dacă ați îndepărtat ața aurie / silver / eticheta / sigiliul / ambalajul produsului pierdeți garanția! De asemenea retururile se pot face doar cu ambalajul original (intact) al produselor și factura fiscală! Atenție!!! Produsele folosite (purtate, spălate, coafate, desigilate) nu se schimbă!!!
13. Siguranța și confidențialitatea datelor
TRESSA HAIR (“arvessa.ro”) este înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrării de Date cu Caracter Personal sub numărul 26402 .
Conform prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Arvessa.ro are obligația de a administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine.
Scopul colectării datelor este informarea utilizatorilor și clienților privind situația contului lor de pe Arvessa.ro, informarea utilizatorilor și clienților privind evoluția și starea comenzilor, expedierea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor tale în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declari că accepți necondiționat ca datele tale personale să fie incluse în baza de date a Tressa Hair, înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrării de Date cu Caracter Personal sub numărul 26402 și îți dai acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către Tressa Hair și colaboratori (ex. companii de poșta și curierat, agenții de publicitate și marketing, procesatori de plăti online, etc.) pentru desfășurarea și/sau derularea de către Tressa Hair și colaboratori de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.
Prin citirea acestor Termeni și Condiții ai luat la cunoștință faptul că îți sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a te adresa justiției în caz de încalcare a drepturilor tale garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Totodată, ai dreptul de a te opune prelucrării datelor tale personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.
Pe baza unei cereri scrise prin formularul de contact de pe office@arvessa.ro sau expediate pe adresa S.C. TRESSA HAIR S.R.L., Sat. Nazna, Str. Grâului, nr. 25D, Jud. Mureș, îți poți exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
– să soliciți ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege.
– o data pe an, să ți se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
– să te opui prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară;
– să intervii asupra datelor transmise;
Astfel, Arvessa.ro poate notifica utilizatorii și clienții privind ofertele curente prin newsletterul ocazional, și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
Tressa Hair nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator sau client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul Arvessa.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza noastră de date.
De asemenea, Tressa Hair poate furniza datele tale cu caracter personal altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plată / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piața produselor și serviciilor noastre.