Garanție și Retur

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțrea unilaterală a contractului este aplicabilă doar consumatorilor, clienți persoane fizice (OUG 34/2014). Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Înainte de a trimite coletul de retur, vă rugăm să vă asigurați ca acesta respectă următoarele CONDIȚII:
În cazul în care doriți să returnați unul sau mai multe produse, este necesar să ne anunțați în termen de maximum 14 zile de la primirea coletului, apelând numărul de tel. 0751 550 890, urmând ca apoi să faceți o cerere în scris pe adresa de e-mail office@arvessa.ro. Produsul trebuie să fie în aceeași stare  în care a fost livrat către Dvs, însoțit de factura în original. (Produsele purtate nu se schimbă!!!)

SC TRESSA HAIR SRL ofera garantie termen de 24 luni pentru extensiile din par natural sau sintetic comercializate pe site-ul www.arvessa.ro, cu conditia respectarii Regulilor de Intretinere mentionate pe certificatul de calitate regasit in colet.

Utilizatorii pot solicita garanția pentru produsele defecte, deteriorate sau care nu corespund așteptărilor lor, în schimbul unui produs de înlocuire sau al unei rambursări.

Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:

  • daune fizice cauzate de către utilizator sau de factori externi;
  • uzură rezultată în urma utilizării normale;
  • erori cauzate de utilizarea incorectă, inadecvată sau neglijentă.

Atentie!!! Dacă ați îndepărtat ața aurie / silver / eticheta / sigiliul / ambalajul produsului pierdeți garanția! De asemenea retururile se pot face doar cu ambalajul original (intact) al produselor și factura fiscală! Atenție!!! Produsele folosite (purtate, spălate, coafate, desigilate) nu se schimbă!!!

​Foarte important!!! Arvessa nu își asumă răspunderea pentru eventualele eșecuri apărute în cadrul procesului de vopsire al meselor. Vă recomandăm ca vopsirea produselor să fie făcută de către o persoană cu experiență în utilizarea extensiilor. (montaj, vopsire, întreținere). Extensiile se vopsesc înainte de a fi aplicate pe suvițele proprii! Nu recomandăm vopsirea extensiilor cu cheratina, microring sau clip on după ce au fost aplicate. În cazul în care produsul returnat nu este în stare corespunzătoare, va fi refuzat din motive de igienă. deasemenea produsele de make-up si nail desigilate si utilizate vor fi refuzate pe motive de igiena. Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislației românești) și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii. Pentru expedierea coletelor puteți folosi orice serviciu de curierat rapid, nu primim retururi prin Poștă! Nu se vor accepta coletele cu ramburs! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru montarea extensiilor de tipul microring sau cheratina. După ce extensiile au fost deja montate returul nu se mai poate face deoarece cheratina respectiv inelele extensiilor vor fi deteriorate.

​În maxim 14 zile calendaristice de la data returnării,  contravaloarea produselor va fi achitată cumparatorului prin Transfer Bancar în contul furnizat. Atenție! Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client. Restituirea sumei se referă strict la valoarea produselor comandate, nu și la cheltuielile legate de transportul produselor.