Tel. 0751 550 890 | office@arvessa.ro

Politica de confidențialitate

Politica de confidentialitate

General

Compania se angajează să protejeze confidențialitatea informațiilor personale și confidențialitatea utilizatorilor magazinului online. Compania respectă confidențialitatea datelor personale și confidențialitatea utilizatorilor magazinului online și va face tot posibilul pentru a le proteja de orice încălcări și abuzuri.

Transmiterea datelor cu caracter personal ale utilizatorului către companie este în anumite cazuri necesară pentru ca operatorul în calitate de furnizor să își îndeplinească obligațiile contractuale față de utilizator. Furnizorul protejează permanent datele cu caracter personal colectate în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, legea privind comunicațiile electronice și Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Furnizorul se obligă să protejeze permanent toate datele personale ale utilizatorului. Furnizorul va folosi datele personale exclusiv în scopul îndeplinirii comenzii (trimiterea de materiale informative, oferte, facturi) și alte comunicări necesare. În niciun caz datele utilizatorului nu vor fi transmise unor persoane neautorizate. De asemenea, utilizatorul este responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal prin asigurarea securității numelui de utilizator și parolei sale.

Comunicare

Utilizatorul este de acord ca furnizorul sa-l contacteze prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanța ( email, telefon).

Materialele promotionale se trimit utilizand email sau SMS si pot fi:

  • informatiile sunt oferite clar pentru utilizator;
  • Expeditorul va fi clar, vizibil
  • Diversele campanii, promotii si alte tehnici de marketing vor fi întotdeauna marcate ca atare, conditiile de participare vor fi raportate în mod clar,
  • Metoda de dezabonare va fi specificata in mod clar
  • Se va respecta dorinta utilizatorului de a nu mai primi oferte

Proprietate intelectuala si industriala

Toate pozele de produse, materiale video, elemente grafice si alte materiale viziuale sau texte aflate pe magazinul online arvessa.ro sunt obiecte de drepturi de autor si nu pot fi folosite doar daca nu este specificat in format scris.

Brandul arvessa.ro si logo-ul sunt deținute de TRESSA HAIR S.R.L.

Reclamatii și dispute

Vanzatorul respecta legislatia in vigoare privind protectia  consumatorilor. Vanzatorul se angajeaza sa respecte toate obligatiile sale si sa stabileasca un sistem eficient de gestionare al plangerilor. Reclamatiile trebuie trimise la adresa de e-mail: office@arvessa.ro. Vanzatorul trebuie să confirme ca a primit plangerea în termen de cinci zile lucratoare de la primirea plangerii, sa informeze clientul de timpul estimativ pentru rezolvare si mereu sa ofere informatii in privinta si statusul rezolvarii. Vanzatorul se angajeaza intotdeauna sa rezolve disputele într-un mod prietenos.In cazul in care factura nu corespunde cu ceea ce aveti in colet sau aveti un produs deteriorat/gresit ne puteti comunica in termen de 48 de ore de la primirea coletului. Daca acest termen va fi depasit, reclamatia nu va mai fi valabila.

Cadouri si coduri promoționale

Clientii fideli, abonati la newsletter sau altii care ne urmaresc prin alte canale pot primi regulat cadouri sau coduri promotionale. O astfel de actiune include si cadouri gratuite – un produs care este adaugat gratuit in livrarea unei comenzi. Un astfel de plan de promovare pentru a da un produs mic pentru toti clientii care achizitioneaza produsele totale de pret mai mare decat o anumită valoare. Valoarea si cadoul sunt intotdeauna prezentate in mod clar. Clientul singur decide daca vrea sa achizitioneze de, sau peste valoarea specificata. Daca clientul vrea sa returneze un produs sau toate produsele care fac parte din comanda cu care a primit cadoul, clientul trebuie sa returneze si produsul cadou. Daca clientul returneaza un produs fara care valoarea comenzii ramane sub pragul specificat pentru a primi cadoul, clientul trebuie sa returneze produsul cadou.

Cadourile si/sau produsele pe care clientii le primesc gratuit la plasarea unei comenzi nu pot fi returnate sau modificate. De asemenea, nu se poate solicita rambursarea banilor pentru produsele din Surpize Bag. Produsele din punga Surpize Bag sunt o surpriza si nu putem verifica continutul ei, tocmai din acest motiv, exista posibilitatea ca mai multe pungi sa contina aceleasi produse sau produse similare. De asemenea, in acest caz, nu poate fi returnat, schimbat si nu se poate cere plata ramburs pentru acesta.

Exemplu: Pentru a primi cadou clienul trebuie sa faca achizitii de peste 100 RON ( fara taxa si costuri suplimentare legate de livrare). Clientul decide sa faca achiztii de 120 RON. In termenul specificat in Termeni si conditii decide sa returneze un produs de 30 RON. Valoarea achizitiei scade la 90 RON si este sub pragul promotiei (100 RON) si respectiv clientul trebuie sa returneze si produsul cadou. Pentru a nu pierde produsul cadou clientul poate sa aleaga optiunea de a inlocui produsul sau schimba cu altul in aceleasi valoare.

Produsele cadou nu pot fi returnate si inlocuite cu contra valoarea lor.

Forta majora

Niciuna dintre parti nu va fi raspunzatoare pentru incalcarea obligatiilor sale contractuale daca un astfel de esec se datoreaza cazului de forta majora. Forta majora este un eveniment imprevizibil dincolo de controlul partilor, care nu poate fi evitat.

Competenta

Orice litigiu aparut intre client si arvessa.ro vor fi tratate în conformitate cu legislația slovenă si examinarea va avea loc in instantele competente din municipiul Târgu Mureș.

Conform normelor legale, nu recunoaștem nici o entitate de soluționare extrajudiciară a litigiilor în materie de consum ca fiind competentă să soluţioneze unlitigiu în materie de consum care ar putea fi declanşat de către un consumator în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor in materie de consum. O societate care, în calitate de furnizor de bunuri si servicii, ofera servicii de magazin electronic (magazin online) pe teritoriul României, afișează pe pagina sa de internet o legătura (link) către platforma de soluționare online a litigiilor în materie de consum (SOL). Platforma este pusă la dispozițiaconsumatorilor în footer-ul paginii web.

Reglementarea menționată este prevăzută de Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum, de Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificarea Regulamentului (CE) nr. 2016/2004 și a Directivei 2009/22/CE.

Protecţia datelor cu caracter personal

Generalități

Societatea se obligă să protejeze confidențialitatea datelor cu caracter personal și viaţa privată a utilizatorilor magazinelor online. Societatea va utiliza datele personale colectate exclusiv in scopul furnizării serviciilor oferite. Societatea respectă confidențialitatea datelor cu caracter personal și viaţa privată a utilizatorilor magazinelor online, motiv pentru care va face tot ceea ce este necesar pentru a le proteja impotriva oricăror forme de încălcare și de abuz. Datele cu caracter personal ale utilizatorilor este unul din domeniile cărora societatea le acordă o grijă și atenție deosebită, întrucât este conștientă de natura delicată a acestui domeniu.

În anumite cazuri, comunicarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului unei societăți este indispensabilă, astfel încât procesatorul, în calitate de furnizor, să-și poată îndeplini obligațiile contractuale față de utilizator.

Furnizorul protejează în permanență datele cu caracter personal colectate, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal, Legea privind comunicațiile electronice și Regulamentul general privind protecția datelor (din engleză General Data Protection Regulation – GDPR).

Utilizarea datelor cu caracter personal

În scopul furnizării serviciilor oferite, societatea colectează, gestionează, procesează și stochează următoarele date ale utilizatorului:

  • Numele si prenumele
  • Adresele de livrare
  • Numele societăţii respectiv denumirea persoanei juridice (în cazul în care utilizatorul este o persoană juridică)
  • Codul de Identificare Fiscală al persoanei juridice (în cazul în care utilizatorul este o persoană juridică)
  • Adresa de e-mail (numele de utilizator)
  • Parola în formă criptată
  • Numărul de telefon de contact
  • Alte date furnizate de către utilizator, în mod voluntar, în formularele magazinului
  • Alte date adăugate ulterior de către utilizator, în mod voluntar, în profilul său

Comenzi si livrare produse:

Dacă decideți să cumpărați prin intermediul site-ului www.arvessa.ro, avem nevoie de anumite date pentru livrarea comenzii, fără de care nu ne putem îndeplini obligațiile, și anume livrarea comenzii dumneavoastră. Prelucrăm datele colectate în acest scop pe baza relației contractuale (cumpărare) pe care ați făcut-o în magazinul nostru online. Datele personale legate de comenzile și livrarea produselor sunt păstrate de TRESSA HAIR S.R.L. 10 ani de la perioada la care se referă ultima comandă a clientului, în conformitate cu prevederea privind păstrarea facturilor, cu excepția cazului în care există un alt temei legal pentru prelucrarea ulterioară a datelor personale date. În acest scop, prelucrăm următoarele date personale:

  • Numele si prenumele
  • Adresele de livrare
  • Detalii de contact (număr de telefon și e-mail) în scopul informării cu privire la eventualele modificări ale comenzii (confirmarea primirii comenzii, termenul de livrare, notificarea de livrare etc.)

Utilizarea diverselor instrumente de publicitate:

TRESSA HAIR S.R.L. utilizează următoarele servicii pe baza unui interes legitim în publicitatea online:

  • Meta Platforme – Oferim Meta Platforms Ireland Limited adresa ta de e-mail. Dacă nu ești membru al comunității Facebook și/sau Instagram, nu se întâmplă nimic cu informațiile tale. Meta Platforms nu ne oferă informații despre dacă sunteți sau nu membru. Pe baza acestui lucru, vă putem arăta reclame mai direcționate și personalizate. În setările profilului dvs. Facebook, puteți vedea dacă v-am inclus într-o astfel de promovare (fila „Setări de confidențialitate”, apoi „Setări” și „Anunțuri”) și să excludeți companii individuale din acest afișaj sau să vă schimbați consimțământul (fila „Agenții de publicitate”). Puteți verifica setările de mai sus la următorul link: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_pr…
  • Google Customer Match – Furnizăm adresa dvs. de e-mail dacă aveți o adresă de e-mail gmail.com. Dacă informațiile se potrivesc și nu v-ați opus unei astfel de reclame, Google se va asigura că primiți un anunț adaptat pentru dvs. Google vă permite să decideți singur dacă doriți să vedeți reclame personalizate. Dacă doriți să verificați dacă primiți anunțuri personalizate și/sau să vă modificați setările, puteți face acest lucru prin următorul link:https://adssettings.google.com/authenticated?hl=ro.
  • Detalii de contact (numar de telefon si e-mail)
  • Istoricul cumparaturilor

Executare, proceduri judiciare, inspecții: 

 În scopul desfășurării procedurilor de executare împotriva produselor neplătite, dar preluate, proceduri judiciare și inspecții, compania TRESSA HAIR S.R.L. retine anumite date personale obținute în conformitate cu scopurile menționate mai sus.

În cazul executării silite, temeiul legal este un contract (cumparare) cu firma TRESSA HAIR S.R.L. și dreptul legal la executare. În cazul procedurilor judiciare și al inspecțiilor, însă, TRESSA HAIR S.R.L. responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu legea. Sunt prelucrate doar acele date personale prelucrate de TRESSA HAIR S.R.L. colectate în scopurile de mai sus și care sunt necesare pentru îndeplinirea scopului. TRESSA HAIR S.R.L. păstrează datele personale în acest scop până la expirarea termenului legal.

Jocuri cu premii:

TRESSA HAIR S.R.L. prelucrează date personale în scopul desfășurării jocurilor cu premii. Întrucât acestea diferă unele de altele, datele privind scopul, stocarea și alte detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal sunt incluse în condițiile de participare la tragerea la sorți.

În părțile care nu sunt prevăzute altfel în regulile jocurilor cu premii organizate de TRESSA HAIR S.R.L., această politică de confidențialitate se aplică și procesării datelor cu caracter personal în jocurile cu premii.

 Jurnalele istorice:

Scopul acestor proceduri este de a asigura securitatea rețelei și a informațiilor, adică să permită detectarea și prevenirea accesului neautorizat care poate pune în pericol disponibilitatea, integritatea și confidențialitatea datelor cu caracter personal stocate sau transmise și securitatea serviciilor conexe accesate prin aceste rețele și sisteme. TRESSA HAIR S.R.L. prelucrează aceste date pentru a proteja interesele persoanelor fizice / vizitatorilor site-ului. Operatorul păstrează datele cu caracter personal până la atingerea scopului pentru care sunt colectate, dar nu mai mult de un an. În acest scop, operatorul prelucrează adresa IP și informațiile despre versiunea browserului.

Dacă nu doriți o astfel de prelucrare, puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră. Consimțământul pentru stocarea, prelucrarea și transmiterea datelor cu caracter personal se obține de către companie prin încheierea unui contract între companie și utilizator (comandă depusă online), prin participarea la tombole sau prin ordonarea utilizatorului la știri. Utilizatorul permite companiei TRESSA HAIR S.R.L. să prelucreze și să stocheze datele cu caracter personal transmise în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal. Cu acordul dat, utilizatorul permite companiei TRESSA HAIR S.R.L., în calitate de operator al colectării datelor cu caracter personal, să prelucreze datele personale colectate în scopurile descrise mai sus. Datele colectate nu vor fi transmise terților.

Datele menționate pot fi prelucrate de TRESSA HAIR S.R.L. pentru propriile nevoi până la revocarea consimțământului cu o solicitare de eliminare a datelor cu caracter personal din baza de date, în caz contrar doar atât timp cât este strict necesar pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate datele. În timpul gestionării datelor cu caracter personal, persoana fizică are posibilitatea de a vizualiza și actualiza datele din baza de date la cerere.

Compania nu este responsabilă pentru corectitudinea, exhaustivitatea și actualitatea datelor introduse de utilizatori.

Aplicarea politicii de confidențialitate

Conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal, în cadrul societății protecția datelor cu caracter personal este reglementată prin Regulamentul privind protecția datelor cu caracter personal.
Tuturor angajaţilor societăţii pe bază de contract sau pe fracțiune de normă care au acces la datele cu caracter personal și alte date ale utilizatorilor, sunt aduse la cunostinţă dispozițiile Regulamentului privind protecția datelor cu caracter personal și a altor date, aceștia având obligația de a respecta dispozițiile privind protecția confidențialității datelor cu caracter personal și a vieţii private a utilizatorilor magazinului online. Obligația de a proteja datele cu caracter personal și alte date este valabilă pe o perioada nedeterminată, și după încetarea raporturilor de muncă cu societatea.

Utilizatorii înregistrați pot înceta oricând să utilizeze magazinul online prin anularea înregistrarii. Acest lucru îl pot face printr-o declarație, în formă scrisă, de anulare a înregistrării. Înainte de prezentarea acestei declarații, utilizatorul trebuie să-și stingă toate obligațiile restante care decurg din titlu achizițiilor efectuate în magazinul online. Societatea va proteja confidențialitatea datelor cu caracter personal și viaţa privată a utilizatorilor magazinelor online în limitele politicii de confidențialitate, și în cazul anulării înregistrării.

Protejarea copiilor

Mesajele publicitare vor fi clar vizibile (luând în considerare vârsta) și vor fi separate în mod clar de jocuri și de competiții. Fiecare comunicație destinată copiilor va fi adecvată vârstei acestora și nu va abuza de încrederea copiilor, de lipsa de experiență sau de simțul loialității acestora. Furnizorul nu poate accepta o comandă de la cineva, despre care știe sau bănuiește că este un copil, fără a avea permisiunea explicită a părinților sau a tutorilor acestuia.

Furnizorul nu poate accepta nici un fel de date cu caracter personal privind copii, fără permisiunea expresă a părinților sau a tutorilor acestora. De asemenea, furnizorul nu poate dezvălui către terţi datele primite de la copii, cu excepția părinților respectiv a tutorilor acestora. Furnizorul nu poate oferi liberul acces la produsele sau serviciile dăunătoare copiilor.

Dreptul la informare şi la ştergerea datelor

Aveți dreptul de a primi informații privind datele dvs. cu caracter personal de care dispunem, precum și dreptul de a șterge aceste date. Dacă aveți întrebări legate de ștergerea, prelucrarea sau utilizarea datelor dvs., vă rugăm să contactați office@arvessa.ro, sau să ne trimiteți o solicitare prin posta la adresa:

TRESSA HAIR S.R.L.
Nazna, str. Grîului 25D , jud. Mureș
Telefon +40 751 690 684

Anunțuri privind statusul de livrare (a comenzii):

 Ne rezervăm dreptul de a vă anunța la numărul de telefon introdus în procedura de comandă, printr-un mesaj SMS, în momentul în care comanda dvs. a fost expediată și în cazul în care articolele nu au fost preluate in termen de 3 până la 7 zile. Dacă articolele nu au fost preluate în mai mult de 7 zile, ne rezervăm dreptul de a apela numărul de telefon comunicat, în semn ale unui memento pentru ridicarea articolelor. De asemenea, pe cumpărători îi informăm asupra statusului de livrare și prin mesajele electronice.

Anunțurile:

După înscrierea la anunțuri, numele dvs., numărul de telefon și adresa electronică, vor fi utilizate, cu permisiunea dvs., în scopuri promoționale, până când vă veți dezabona de la anunțuri. Sunteți înscrişi la primirea de anunțuri numai în cazul în care, în momentul efectuării comenzii, veți selecta o căsuță specială care vă va permite înscrierea la anunțuri.

Din baza de anunțuri a destinatarului, vă puteți dezabona oricând printr-un mesaj către office@arvessa.ro

Orice persoană, al cărei furnizor colectează, stochează și procesează datele cu caracter personal ale acesteia, are cu privire la aceste date următoarele drepturi:

  • Dreptul de a fi uitat – în cazul în care o persoană nu mai dorește ca datele sale cu caracter personal, pe care le stochează și prelucrează procesatorul, să mai fie prelucrate, și cu condiţia să nu existemotive legale pentru o stocare ulterioară a acestora, persoana poate oricând solicita operatorului ștergerea datelor sale.
  • Dreptul de a cunoaște perioada de stocare a datele cu caracter personal.
  • Dreptul de a solicita rectificarea sau ștergerea datelor, sau de a depune o reclamaţie
  • Dreptul la portabilitate – persoana, dacă dorește, poate solicita de la procesator furnizarea datelor cu caracter personal comunicate de către acesta, într-o formă structurată, utilizată pe scară largă și lizibilă.
  • Dreptul la o cale de atac și la sancțiuni – persoana are dreptul de a depune o reclamaţie la autoritatea de supraveghere, precum și dreptul la o cale de atac împotriva deciziei autorității de supraveghere, sau, în cazul inacțiunii autorității de supraveghere, dreptul la despăgubire și la răspundere contractuală.
  • Dreptul de a nu fi supus unor măsuri rezultate doar din profilare, analiză sau din previziuni prin utilizarea mijloacelor automatizate de prelucrare.
  • Dreptul de a-și retrage consimțământul – persoana are dreptul de a-și retrage consimțământul acordat pentru prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal, îndeosebi în cazulvânzării directe.

Procedura exercitării drepturilor

Mi s-a adus la cunoștință faptul că toate solicitările menționate mai sus cu privire la exercitarea drepturilor legate de datele cu caracter personal, pot fi adresate în scris operatorului, și anume la adresa electronică office@arvessa.ro
Mi s-a adus la cunoștință faptul că, pentru necesitatea unei identificări fiabile, în cazul exercitării drepturilor legate de date cu caracter personal, operatorul îmi poate solicita informații suplimentare și poate refuza să acționeze doar în cazul în care acesta dovedește că nu mă poate identifica în mod fiabil.

Mi s-a adus la cunoștință faptul că, la prezentarea solicitării privind exercitarea drepturilor legate de datele cu caracter personal menționate mai sus, operatorul are obligația de a răspunde fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de o lună de la data primirii solicitării.

Societatea stochează datele cu caracter personal ale unei persoane până în momentul anulării consimțământului acordat pentru stocarea și prelucrarea datelor persoanei. Utilizatorul își poate retrage consimțământul pentru primirea mesajelor electronice (prin trimiterea unei solicitări în scris furnizorului la adresa de e-mail office@arvessa.ro), sau poate solicita societății ștergerea imediată, efectivă și definitivă a datelor sale cu caracter personal, în așa fel încât profilul de utilizator al utilizatorului, existent la furnizor, va fi șters in intregime.

Informații suplimentare

În conformitate cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, societatea are obligaţia de aproteja datele cu caracter personal ale utilizatorilor magazinului său online. Societatea nu va putea sub nici o formă,fără consimțământul explicit al utilizatorului,să furnizeze către terți datele cu caracter personal sau alte date ale acestuia, respectiv nu va permite accesul unei terțe persoane la datele cu caracter personal sau alte date ale utilizatorului, cu excepția cazului în care accesul este solicitat de către autoritățile de stat, iar o astfel de obligație este stabilită prin lege sau ca bună-credință, măsura fiind necesară pentru îndeplinirea procedurilor în fața instanțelor sau a altor autorități de stat, cât și pentru protejarea și realizarea intereselor legitime ale societății.

Toate datele cu caracter personal și alte date furnizate de către utilizator în momentul înregistrării sale în magazinul online, precum și în momentul efectuării unei comenzi de achiziționare de produse, inclusiv cu conținutului comenzilor, vor fi protejate în conformitate cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal. Societatea nu va utiliza aceste date în scop care ar putea prejudicia în vreun fel utilizatorul sau o altă persoană implicată. Societatea nu va utiliza datele utilizatorilor în vederea trimiterii mesajelor promoționale sau a altor materiale promoționale nedorite, cu excepția anunțurilor promoționale la care se abonează utilizatorul,sau la care acesta consimte în mod explicit. Societatea poate utiliza datele în format anonimizat în rezumat,în scopul unor analize statistice. Confidențialitatea datelor cu caracter personal și a altor date ale utilizatorilor nu va fi încălcată sub nici o formă.

Societatea va gestiona datele cu caracter personal ale utilizatorilor în baza de date cu caracter personal doar atât timp cât este strict necesar pentru a putea fi atins scopul pentru care sunt colectarte și gestionate datele cu caracter personal.
Societatea va furniza serviciilor de livrare doar datele necesare livrării produselor achiziționate în magazinul online (datele destinatarului, adresa de livrare, numărul de telefon pentru anunțurile privind livrarea pachetului și/sau solutionarea problemelor de livrare, cât și adresa de poșta electronică pentru anunțurile privind statusul de livrare al pachetelor). În cazul în care va fi necesar, societatea va contacta utilizatorul prin poșta electronică, in vederea executarii achizitiei în magazinul online, iar la numărul de telefon de contact, numai în cazul în care a intervenit vreo problemă în magazinul online în cursul înregistrarii respectiv al achizitionarii.

Comunicarea

Furnizorul va contacta utilizatorul prin mijloacele de comunicare la distanță, numai în cazul în care, împotriva acestui fapt, utilizatorul nu se opune în mod explicit.

Mesajele de publicitate electronică și/sau mesajele SMS vor conține următoarele componente:
vor fi marcate clar și neechivoc ca fiind mesaje publicitare,

  • expeditorul va fi evidenţiat în mod clar,
  • diversele acţiuni, promoții și alte tehnici comerciale, fiind marcate ca atare, iar condițiile de participare la acestea vor fi marcate în mod clar,
  • modul de dezabonare de la primirea mesajelor publicitare va fi prezentat în mod clar,
  • dorința utilizatorului de a nu primi mesaje publicitare, va fi respectată în mod explicit.